Fashion Challenge #1

A couple of years ago I took part of clothes/jewelry challenge, about that form HERE. But as the time has passed, I have a lot of new lovely things and pretty much all my clothes are in same place again (usually they are in different homes of mine), then why not to do something similar like a couple of years ago? So a bit thinking and here they are!
Have fun! 
///
Paar aastat tagasi tegin toreda riiete/ehete challenge'i SIIN ning kuna tänaseks on nii mõnigi uus ese juurde tulnud, on tekkinud uusi lemmikuid ja lõpuks olen ma enam-vähem kõik riided jälle ühte kohta kokku korjanud, sest tavaliselt on need erinevates elukohtades laiali, siis miks mitte teha midagi sarnast nagu paari aasta eest? Niisiis veidikene sorteerimist ja mõtlemist ning siin nad on! 
 Have fun! 
1.Your favourite T-shirt. 
This T-shirt is actually my last clothing item what I have bought. I got it from that last shopping tour which I mentioned in last post and this shirt price was just amazing. So I just fell in love with this T-shit, I can't wait the eat my favourite pizza while wearing that! 
(Cropp)
///
1. Lemmik T-särk. 
See särk sobiks väga hästi ka "viimase ostu" lahtrisse, sest see on mu viimane ostetud riideese just täpselt sellelt Narva poodlemisretkelt, millest ma eelmises postituses rääkisin ja kui soodsa hinnaga ma selle veel sain! Just niimoodi ta üheks suureks lemmikuks saigi, lihtsalt parim särk, millega lemmik pitsat nautida! 
(Cropp)
2. A piece of clothing or jewelry that was a gift.
I got this ring as a present from my best friend, who send it from Iceland! Besides that this ring is from a special person, this magma stone and rune has something magical, like they are saying: "Girl, you can run the world!", isn't it magical? 
(A present from Iceland)
///
2. Ese, mis toob sulle õnne. 
 See sõrmus on kingitud minu parima sõbra poolt, mis on saadetud otse Islandilt. Lisaks sellele, et see on eriliselt inimeselt, tunnen ma tõesti, et selles magamakivimis ning ruunis on mingi eriline jõud, justkui sisendades mulle: "Girl, you can run the world!", kas pole mitte maagiline?
(Kingitus Islandilt)
3. A piece of clothing what you haven't worn yet. 
I think I have had it at least 2 years, maximum 4, and it just has been in my wardrobe, nothing else. I just haven't found the right place where to wear it and in the summer time I'm thinking it is perfect for autumn, but in autumn I discover it is too cold for that. And that's why I haven't worn it yet. Hopefully soon I will. 
(From my mom)
///
3.Riideese, mida sa pole veel kandnud. 
Ma arvan, et see ese on mul olnud kapis juba rohkem kui kaks aastat (max 4) ja ma pole ikka veel seda kuskil kanda jõudnud. Lihtsalt enamasti ma ei suuda seda üritustega sobitada ning suviti arvan, et see sobib paremini sügisel ja kui sügis kätte jõuab, siis avastan, et sellega on vist ikka liiga külm. Ja nii ta ongi mul kapis nukralt seisnud, loodetavasti varsti see olukord muutub. 
(Emalt)
4. Your favourite pair of jeans. 
I guess  those jeans looks familiar. I'm just completely in love with them, actually it is already a second pair of these kind of jeans (it's a quite big step for a girl who usually buys skirts and dresses) and I guess that right now these are my most often worn clothes item. They are just irreplaceable, especially for those who don't like blue jeans. 
(Seppälä)
///
4. Sinu lemmik teksad. 
Nende teksadega olete juba tuttavad. Ma olen sellistesse teksadesse nii armunud, et tegelikult on see juba teine paar (üsna suur samm, sest tavaliselt väljun poest vaid seelikute ja kleitidega) ning tundub, et endiselt on need mu kõige enim kantud riideese, lihtsalt asendamatud, eriti neile, kes siniseid teksaseid ei armasta. 
(Seppälä)
5. Shoes you love but hardly wear. 
These super awesome shoes we bought with my dance group for a performance. Yes, it is possible to dance with them, the proof of it is in HERE. But as right now my favourite footwear are sneakers then I afraid that these kind of shoes needs to wait their turn for a long time. 
(Everything 5 pounds)
///
5. Kingad, mida armastad, aga vaevu kannad. 
Need ülivägevad kingad ostime tantsugrupiga spetsiaalselt esinemise jaoks. Jah, nendega on võimalik tantsida, tõestuse leiate SIIT! Siiski on hetkel minu lemmik jalanõudeks tennised, niiet need kontsad  peavad veel vist päris kaua ootama, enne, kui ma nad jälle karbist välja võtan. 
(Everything 5 pounds)
6. The first piece of clothing what you bought from abroad. 
My first shopping in abroad was in Italy in 2014. I'm not sure from which city I bought those things, but I have a feeling, that it happened in Milan's train station, so it was in a second day of our trip, when we even haven't seen any sightseers yet. Anyway in Florence I already was wearing them as you can see from the photo. 
(Tally Weijl-Italy)
///
6. Esimene riideese, mille ostasid välismaalt. 
Oma esimese päris välismaise shopingu tegin Itaalia reisil (2014). Ma pole päris kindel, millisest linnast ma need püksid täpselt ostsin, aga mulle tundub, et see juhtus Milaano rongijaamas ehk reisi teisel päeval, kui me polnud veel ühtegi vaatamisväärsustki näinud. Igastahes Firenzes ma nende unelamte traksipükstega juba ringi tanatsasin, selle tõestuseks on ka ülalolev pilt oliivipuude alleel.
(Tally Weijl- Itaalia)
7. A piece of jewelry that everyone likes. 
I guess this Seco bracelet, which is made of leather and metal fox, is the jewelry which has got a lot of compliments or I have showed off so much that people just need to say something. But I'm proud to wear high-quality jewelry which is made by Estonian jewelry desinger. 
(Jane Aus-Seco)
///
7. Ehe, mis kõigile meeldib. 
Mulle tundub, et see Seco nahast ja metallist rebasega käepael on ehe, mille üle ma kõige rohem komplimete olen saanud või siis lihtsalt olen oma uhkustamisega need välja nuianud. Aga mina olen uhke, et saan kanda kvaliteetset Eesti disaineri toodangut. 
(Jane Aus-Seco)
8. Your newest purchase. 
My last purchase is connected with dancing, when I needed some white or nude shoes, because I was sick to loan them from others and I also will need them for some other events in the future. I was searching them for 3 hours, because there where just a lot of black and/or too small shoes. So in the end I bought them from the first shop where I begun my journey. Awesome.
(Italyna)
///
8. Sinu viimane ost. 
Minu viimane ost on jällegi seotud tantsimisega, mil mul oli heledaid kingi vaja, sest kaua ma ikka neid teistelt laenan ja tegelikult oleks ju vahelduseks heledate kingadega ka mõnel sündmusel tore käia. Nii ma siis neid umbes kolm tundi taga ajasin, sest millegipärast leidub poodides hulganisti ainult musti või mitme võrra väiksema numbriga kingi. Lõpuks ostsin ma nad ikka sealt, kust ma oma teekonda alustasin. Vägev. 
(Italyna)
9. Something that you wear only around the house. 
Actually I have a lot of clothes for home, which usually are just old clothes, but I am also one of those people who prefers to wear a pajamas all day long and hug their super cute, soft and amazing dressing gown. But if it is a hot summer day then of course I'm wearing bikinis and something light, like this dress. 
(Dressing gown: Seppälä/ Dress: made by my mom)
///
9. Midagi, mida kannad ainult kodus.
Tegelikult on mu terve hunnik koduriideid, mis enamasti on lihtsalt väga vanad riided, kuigi ka mina olen üks nendest inimestest, kes pigem eelistab kodus olles terve päeva pidžaamas lösutada ning oma üliarmsa ja pehme ja nunnu hommikumantli kaissu pugeda. Kui pole tegemist just päikselise suveilmaga, mil tuleb kõik tedretäpid välja meelitada, sellisel puhul kannan ma muidugi bikiine ning ülejäänud aja midagi kerget, näiteks seda kleiti.
(Hommikumantel: Seppälä (kingitus)/ kleit: ema tehtud)
10. Something what is older than you. 
I have quite a lot of thing which are old or older than me, mostly I have got those thing from my mom or aunt and every piece like this makes me soooo happy. But with this dress I don't remember how I exactly got it, I just know that it is my granny's. How cool is that?! Now I just need to figure out how to wear it, because it is a bit too big for me...
(From my grandmother) 
///
10. Midagi, mis on vanem kui sina. 
Mul on nii mõnigi asi, mis on minust vanem, enamasti olen need emalt või tädilt saanud ja selliste geniaalsete leidude üle olen ma alati pööraselt õnnelik. Siiski ma ei mäleta, kuidas ma selle kleidi enda riidekappi vedasin, aga tean, et see on mu vanaema oma! How cool is that! Nüüd tuleb lihtsalt välja nuputada, kuidas see naaaaatukene liiga suur kleit mulle ilusti selga sobitada...
(Vanaemalt)
11. An article of clothing that you made or altered. 
Unless my mom and aunt has sewed a lot of pretty thing then I don't know how to sew, isn't it ironic? Okay, I have sewed a very simple skirt and some curtains of my grandmother, but let them be. Today I will show the next T-shirt which I love, the idea I got from Tumblr and T-shirt Store helped me to made it.
(H&M and T-Shirt Store)
///
11. Riideese, mille tegid ise või tuunisid. 
Vaatamata sellele, et mu ema ja tädid on minu silmis väga ilusaid asju õmmelnud, siis minu jaoks on juba õmblusmasina niidismtamine hea saavutus ehk ma ei oska õmmelda, kui irooniline eks? Aga sellegi poolest olen ma endale kunagi isegi seeliku teinud ning vanaema kardinad ära palistanud, kuid las need saavutused jäägu pigem koduseinte vahele. Täna näitan hoopis ühte oma järgmistest lemmik T-särkidest, mille idee copysin maha Tumblrist  ja T-Shirt Store tulemuse lõppviimistlas.
(H&M ning T-Shirt Store)
12. A piece of clothing or jewelry that was a gift. 
This challenge showed me that I have a quite a lot of jewelry and even clothes which I have got as a present. One of my favourite one is a fox necklace which I got from my boyfriend, I'm wearing this every day with my new main crystal! As an Island ring then also those things are magical for me. I hope that there's also magic in your life and things from where to get some strength! 
(Present from Turkey)
///
12. Riidese või ehe, mis sulle kingiti. 
Selle challenge'i käigus avastasin, et mulle on päris palju ehteid ja isegi riideid kingitud, kuid üheks armsaimaks ehteks pean poiss-sõbra poolt kingitud rebase ripatsega kaelakeed, mida kannan igapäevaselt koos oma uue põhikritsalliga! Lisaks Islandi sõrmusele on ka need ehted minu jaoks  maagilised. Loodan, et ka teie elus on maagiat ning esimeid, millest jõudu ammutada!
(Kingitus-Türgi)

No comments

Back to Top